zdrowie seksualne

Przełomowe krwawienie podczas pigułki

zdrowie seksualne Przełomowe krwawienie podczas pigułki
Anonim

Pytanie

Czy powinienem pójść do lekarza, jeśli mam krwawienie między miesiączkami podczas pobytu na Pill?

Jaki jest najprawdopodobniej problem?

Odpowiedź

Przełomowe krwawienie jest często częstym doświadczeniem u kobiet, które dopiero co zaczęły przyjmować tabletki antykoncepcyjne (szczególnie w pierwszym miesiącu).

W większości przypadków, takich jak te, prawdopodobnie można przyjąć pigułkę i poczekać, aż krwawienie ustąpi w następnym miesiącu.

W większości przypadków tak jest i nigdy się to nie powtórzy.

Brzmi to tak, jakbyś zażywał pigułkę przez jakiś czas, a jeśli tak jest, to myślę, że powinieneś porozmawiać o tym z lekarzem, ponieważ może to być oznaką, że równowaga hormonalna twojej pigułki nie pasuje do ciebie i może wymagać zmiany.

Istnieje teraz wiele różnych zalet pigułki, a każda kobieta reaguje inaczej na określoną pigułkę, dlatego nie ma "jednej pigułki dla wszystkich".

Ważne jest również regularne wymazy z szyjki macicy - jeśli masz na to czas, umów się na wizytę, kiedy spotkasz się z lekarzem.

Z poważaniem

Zespół medyczny

Porady Lekarzy